Bezpieczny Wypoczynek w Hotelu Eureka
Kodeks Bezpiecznych Zachowań
Prosimy zapoznaj się zanim przyjedziesz i bezpiecznie wypoczywaj w Sopocie nad morzem.
Szanowni Goście!
W trosce o bezpieczeństwo Gości wprowadziliśmy wiele szczegółowych procedur, aby zminimalizować wystąpienie ryzyka zarażeniem koronawirusem.
Przykładamy do tego jak największą wagę, dlatego bardzo prosimy Państwa o zapoznanie się z poniżej przedstawionymi informacjami oraz o konieczną w tym względzie współpracę.
KODEKS BEZPIECZNYCH ZACHOWAŃ
PRZED PRZYJAZDEM – aby maksymalnie skrócić czas rejestracji:
- wysyłamy mailem do Gości wymaganą w hotelu Kartę Rejestracyjną (z prośbą o zapoznanie się i wypełnienie),
- przyjmujemy płatności za pobyt przelewem (ewentualnie na miejscu kartą płatniczą),
- wprowadziliśmy nowe godziny doby hotelowej: od 15.00 do 10.00 (aby zapewnić czas na niezbędną dezynfekcję po sprzątnięciu pokoju).
W RECEPCJI – aby zachować maksymalne bezpieczeństwo:
- ustawiliśmy szyby ochronne na ladzie recepcji, a recepcjonista obsługiwać będzie Państwa w maseczce,
- recepcjonista co godzinę dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej oraz wszystkich sprzętów. Dezynfekowane są również karty do pokoi, długopisy oraz terminale płatnicze, z których Państwo korzystają,
- przed rozpoczęciem meldowania, prosimy Gości o dezynfekcję dłoni, płynem dostępnym w lobby hotelu,
- informujemy Gości o wprowadzonych procedurach,
- zwracamy uwagę na konieczność zachowania odległości 2 m od innych osób i noszenia maseczek w całym hotelu poza pokojem,
- w recepcji udostępniamy również numer telefonu do Sanepidu oraz do najbliższego lekarza,
- przy rozliczeniach sugerujemy płatność bezgotówkową,
- w dniu wyjazdu prosimy Gości o pozostawianie kart do pokoi w specjalnym dedykowanym do tego pojemniku znajdującym się w recepcji,
- faktury wysyłamy drogą elektroniczną,
- możemy przyjmować rezerwacje ograniczonej liczby osób jednorazowo mieszkających w hotelu.
W POKOJU HOTELOWYM – aby minimalizować kontakt:
- wietrzymy i dezynfekujemy pokój po każdym wyjeździe (w szczególności dezynfekujemy klamki, włączniki, aparat telefoniczny, pilot TV, blaty),
- sprzątanie pokoju odbywa się wyłącznie na wcześniejszą telefoniczną prośbę Gościa (nr tel. do recepcji 300) oraz pod jego nieobecność,
- w pokojach wyłączone zostały suszarki do włosów z uwagi na obowiązujący zakaz ich używania,
- w pokoju hotelowym obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
W HOTELU W POMIESZCZENIACH OGÓLNODOSTĘPNYCH:
- na terenie hotelu – obowiązuje noszenie maseczek ochronnych zasłaniających nos i usta (bardzo prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na ten wymóg).
- na terenie hotelu obowiązuje zakaz przebywania osób niezameldowanych,
- korzystanie z wind jest możliwe tylko w towarzystwie osób, z którymi mieszkają Państwo w pokoju,
- zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk dla Gości w lobby hotelu,
- dezynfekujemy powierzchnie wspólne, w szczególności klamki, poręcze, przyciski do wind i łazienki,
- systematycznie wietrzymy powierzchnie wspólne hotelu.
GASTRONOMIA – dla zapewnienia bezpieczeństwa:
- śniadania w wersji „talerzowej” serwowane są w Sali restauracyjnej, z zachowaniem wszelkich wytycznych zgodnych z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia, w godzinach :
- poniedziałek-piątek: 7.00-10.00
- sobota-niedziela: 8.00-11.00
Szanowny Gościu,
Prosimy pamiętaj! Jeśli jesteś chory przełóż swój pobyt. Gdy pojawisz się w hotelu z objawami choroby Covid-19 (np. temperatura >=38stC), nie będziemy mogli Cię zameldować (zgodnie z obowiązującymi regulacjami GIS) a wpłacony zadatek nie zostanie zwrócony.
W przypadku stwierdzenia objawów chorobowych Covid-19 po zameldowaniu hotel odizoluje Gościa w specjalnym do tego przeznaczonym pokoju i powiadomi odpowiednie służby medyczne.