przyjazd
16
Lipiec 2020
wyjazd
17
Lipiec 2020
pl

REGULAMIN COVID 19

 

 

 

Bezpieczny Wypoczynek w Hotelu Eureka

Kodeks Bezpiecznych Zachowań

 

Prosimy zapoznaj się zanim przyjedziesz i bezpiecznie wypoczywaj w Sopocie nad morzem.

 

Szanowni Goście!

W trosce o bezpieczeństwo Gości wprowadziliśmy wiele szczegółowych procedur, aby zminimalizować wystąpienie ryzyka zarażeniem koronawirusem.

Przykładamy do tego jak największą wagę, dlatego bardzo prosimy Państwa o zapoznanie się z poniżej przedstawionymi informacjami oraz o konieczną w tym względzie współpracę.

 

KODEKS BEZPIECZNYCH ZACHOWAŃ

 

PRZED PRZYJAZDEM – aby maksymalnie skrócić czas rejestracji:

  1. wysyłamy mailem do Gości wymaganą w hotelu Kartę Rejestracyjną (z prośbą o zapoznanie się i wypełnienie),
  2. przyjmujemy płatności za pobyt przelewem (ewentualnie na miejscu kartą płatniczą),
  3. wprowadziliśmy nowe godziny doby hotelowej: od 15.00 do 10.00 (aby zapewnić czas na niezbędną dezynfekcję po sprzątnięciu pokoju).

W RECEPCJI – aby zachować maksymalne bezpieczeństwo:

  1. ustawiliśmy szyby ochronne na ladzie recepcji, a recepcjonista obsługiwać będzie Państwa w maseczce,
  2. recepcjonista co godzinę dokonuje dezynfekcji lady recepcyjnej oraz wszystkich sprzętów. Dezynfekowane są również karty do pokoi, długopisy oraz terminale płatnicze, z których Państwo korzystają,
  3. przed rozpoczęciem meldowania, prosimy Gości o dezynfekcję dłoni, płynem dostępnym w lobby hotelu,
  4. informujemy Gości o wprowadzonych procedurach,
  5. zwracamy uwagę na konieczność zachowania odległości 2 m od innych osób i noszenia maseczek w całym hotelu poza pokojem,
  6. w recepcji udostępniamy również numer telefonu do Sanepidu oraz do najbliższego lekarza,
  7. przy rozliczeniach sugerujemy płatność bezgotówkową,
  8. w dniu wyjazdu prosimy Gości o pozostawianie kart do pokoi w specjalnym dedykowanym do tego pojemniku znajdującym się w recepcji,
  9. faktury wysyłamy drogą elektroniczną,
  10. możemy przyjmować rezerwacje ograniczonej liczby osób jednorazowo mieszkających w hotelu.

W POKOJU HOTELOWYM – aby minimalizować kontakt:

  1. wietrzymy i dezynfekujemy pokój po każdym wyjeździe (w szczególności dezynfekujemy klamki, włączniki, aparat telefoniczny, pilot TV, blaty),
  2. sprzątanie pokoju odbywa się wyłącznie na wcześniejszą telefoniczną prośbę Gościa (nr tel. do recepcji 300) oraz pod jego nieobecność,
  3. w pokojach wyłączone zostały suszarki do włosów z uwagi na obowiązujący zakaz ich używania,
  4. w pokoju hotelowym obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania osób nie będących Gośćmi hotelowymi.

W HOTELU W POMIESZCZENIACH OGÓLNODOSTĘPNYCH:

  1. na terenie hotelu – obowiązuje noszenie maseczek ochronnych zasłaniających nos i usta (bardzo prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na ten wymóg).
  2. na terenie hotelu obowiązuje zakaz przebywania osób niezameldowanych,
  3. korzystanie z wind jest możliwe tylko w towarzystwie osób, z którymi mieszkają Państwo w pokoju,
  4. zapewniamy płyn do dezynfekcji rąk dla Gości w lobby hotelu,
  5. dezynfekujemy powierzchnie wspólne, w szczególności klamki, poręcze, przyciski do wind i łazienki,
  6. systematycznie wietrzymy powierzchnie wspólne hotelu.

GASTRONOMIA – dla zapewnienia bezpieczeństwa:  

  1. śniadania w wersji „talerzowej” serwowane są w Sali restauracyjnej, z zachowaniem wszelkich wytycznych zgodnych z rozporządzeniem Ministerstwa Zdrowia, w godzinach :
  • poniedziałek-piątek: 7.00-10.00
  • sobota-niedziela: 8.00-11.00

 

Szanowny Gościu,

Prosimy pamiętaj! Jeśli jesteś chory przełóż swój pobyt. Gdy pojawisz się w hotelu z objawami choroby Covid-19 (np. temperatura >=38stC), nie będziemy mogli Cię zameldować (zgodnie z obowiązującymi regulacjami GIS) a wpłacony zadatek nie zostanie zwrócony.

W przypadku stwierdzenia objawów chorobowych Covid-19 po zameldowaniu hotel odizoluje Gościa w specjalnym do tego przeznaczonym pokoju i powiadomi odpowiednie służby medyczne.

Dane kontaktowe